HTML

the life of Mr. CINCO

Friss topikok

Linkblog

Szept 20. (cs) BÉCS

2012.09.20. 22:25 | m277 | Szólj hozzá!

ja reggel a rohanásból irány ausztia.  Lányok kipattantak Dorfban (én dobtam 1 fost).  Napon átöltözés  szépba, tel leregisztrál, Juditot hívtam h kéne a kocsi kulcsa....

persze oríás forgban R-be

1-2ig 3 buxa, majd szóltak h a No1 f4kor ér rá.  Megvívtam telefonon a csatáimat Makikával, marriott 1 pisi, vissza.

rendes volt, jót csevegtünk, sztem jól ment. de ő(k) már C-ben.ű

na amennyiben, lesz vmi, úgyis jelentkezem!

lányokért vissza a boltba, bevás. 1 cigi 1 kóla, haza.

kipak, hazaérve már állt a bál PUPUnál, gyors kajáltatás, fürdés, majd mivel j-t le kellett vigyem maros u-ba, hazafelé McD vacsora.

este szexi < mórorlesz

 

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://sebhelyesarcu.blog.hu/api/trackback/id/tr324791513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása